Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, August 5, 2017

Brunch...

3 hari punya brunch
apa yang ade dalam magic fridge
selagi tak abes, makan je la
tak baik membazirkan
so... sudahnya tiga hari berturut2 menu yang sama..
lantok la labuuuu.... asalkan kenyangkan
dan tak mengantuk masa dengar kuliah petang kat mesjid.
nasi? idok la ambe rajin nak memasaknya!

 
 brunch isnin... scrambled eggs+salad+timun jepun+tomato+susu omega

 selasa.... tambah burger patties+slice cheese

 tambah tolo goreng n tolo rebus n air masak banyak2...
bukan nak berdiet, tapi malas nak masak nasi 
kawan2 jangan ikut jadi malas macam kak rose ya...hihi


4 comments:

JAMIL HASHIM said...

cukuplah sekadar mengalas perut dari kelaparan...
kan akak...

Nadia Nurul said...

sdap gak tu makan macam ni

Kak Rose said...

Betul tu, sbb memang tak rajin nak masak nasik!

Kak Rose said...

Nadia...kalau yang jenis nak nasik jugak, macam ni memang tak kenyang lah kan?